Saturday 28 January 2012

update!

fuh..lama gila aku x update blog ni.manjang bz je ngan keje..pastu ngan aktiviti ngeteh lg..raya cina ari tu.lepak2 ngan dak2 PPEOC ampang..sampai 1-2 pg...3hari berturut2..mmg lemau jawabnya.haha..sib baik aku x kena karaoke..dh la aku tak reti nak karok2 ni..fuhhh...

dh abis cuti..kena la kerja kan...sib baik la kerja tak byk sgt..sebab dh settle kan sebelum cuti..malas nak pending2 ni..mmg bkn style aku la.haha...supervisor aku lak cuti pas raya cina..aku la yg kena take over tmpt dia sepanjang dia cuti ni...aisshh..sib baik xde apa2 masalah sgt.haha

next week ada family day ppeoc central.tinggal 7 hari je lg..barang2 lom beli lg...haha..nnt2 la ea. ari ni aku frust sebab MU kalah ngan liverpool..argh!!..susah bebenor nak menang kat tmpt liverpool ni..takpe la..janji GGMU...apa lg aku nak tulis ni..byk lagi ni..tp cukup je la sampai sini je..haha..adios

No comments:

Post a Comment