Thursday 12 January 2012

this week

minggu ni dua kali aku pi bandar tasik selatan..pasai nak pekena sup meletup...meletup ke?bole la.haha.
1st pi sebab nak bayar payment utk family day ppeoc...2nd time pi sebab saja2 nak lepak ngan dak2 ppeoc.
sabtu ni pi putrajaya..ada game futsal..PPOC VS PPEOC.yeay..haha..aku jadik penonton je la.kalo tak cukup org.baru aku main...dh lama aku x main futsal ni..ntah bole skor lg ke tak..hahaha..

berbalik pasal tajuk entry kali ni...minggu ni minggu pertama aku masuk keje di tahun baru,...selepas cuti panjang pi utara,sib baik keje tak berapa byk sgt.sebab dh settlekan sebelum cuti ari tu..so tekanan tak de sgt.masuk2 keje..aku kena perli ngan supervisor aku..sebab dia call aku x angkt.haha..bukan apa,aku malas nak angkat call time2 aku tgh cuti...urgent mana pon..aku xkan angkt...haha.(takkan nak harapkan aku je kan)

owh ye..berbalik pasal PPEOC family day tu..aku kena jadik comitee crew daa...sebagai security parking..security pon security la..hahaha..janji 2012 ni aku kena aktifkan diri menghadiri mana2 TT..sebab thn lepas aku asik miss je...sebab keje byk kot..maybe la.haha..sampai disini saje la eaa.aku dh ngantok..zzz..


p/s:dh 2 minggu berlalu...

No comments:

Post a Comment