Sunday 19 February 2012

saman

ehemm..
aku rasa musykil la...tahun lepas aku kena saman parking motor.aku kena saman RM 150...lepas tu aku x bayar lg sampai skang..aku just ignore je..ari tu aku tgk dalam MYEG,saman tu dh jadik RM 300...gulp..sekali dh naik la pulak...time tu aku dh kalut sikit la..sebab road tax n insurans motor dh nak tamat tempoh.

sib baik la bole renew lg walaupon ada saman...fuh..mmg lega la.dh lepas benda tu...ari ni aku tergerak hati nak tgk kat MYeg pasal saman tu..sebab apa aku nak tgk..sebelum ni aku chat ngan mmber aku..dia kena saman kat highway kajang nun..tup2 aku tgk kat MYEG..sekali saman aku tu dah kurang amount dia....dari RM 300 bertuko jadik RM 100...haha..ni tak bole jadik ni.esok aku nak settle kan saman aku tu..haha..yahuuu..

p/s:aku ingt nak guna cimb click je la...

No comments:

Post a Comment